A Bakonyerdő Zrt. esetében egy állami vállalkozásról beszélünk, amely erdőgazdálkodásként működik. A területükön több túraútvonal is található, de eddigi kísérleteik ezek népszerűsítésére nem hozták meg a várt sikert. Amikor megkerestek bennünket, az alapötlet egy túra applikáció volt, amely a fiatalabb közönség bevonásával együtt valahogy a Cuha-völgy történetét is interaktív módon adná át a túrázóknak. Az eredmény egy olyan túranavigációs applikáció lett, amely egyedülálló műfajában a színes narrációval és a betyártörténetekkel együtt.
Az alkalmazás mellé készült azonban landing oldal is, amelyet azonban már keresőoptimalizálni volt szükséges. Ezzel együtt megjelent annak az igénye, hogy az alkalmazáshoz egy eBrosúra, és később pedig egy weboldal is készüljön, ezekkel együtt megteremtve a Betyárvilág Brandet. A B2C kommunikáció fontossága a brandépítésnél nyilvánult meg leginkább. Az alkalmazás egyre sikeresebb lett a letöltési mutatók alapján, remek értékeléseket kapott, és a brand kialakításával egyre több figyelmet kapott az egész országban.
Ha most már Ön is úgy gondolja, hogy sikeresen tudnánk segíteni az online tartalommarketingjének célbajuttatásában, akkor keressen bennünket, elérhetőségeinken és azonnal elkezdhetjük a közös és sikeres együttműködést SEO-AUDIT•HU módra!
marketing@seo-audit.hu |
Ha most már Ön is úgy gondolja, hogy sikeresen tudnánk segíteni az online tartalommarketingjének célbajuttatásában, akkor keressen bennünket, elérhetőségeinken és azonnal elkezdhetjük a közös és sikeres együttműködést SEO-AUDIT•HU módra!