Linkprofil elemzés 2022-ben: információk a SEO egyik fekete dobozából
A keresőoptimalizálás egyik nagyon fontos eleme a linkprofil elemzés, amely sokak számára mégis egy ismeretlen a SEO világában. Az off-page SEO, azaz a keresőoptimalizálás egyik [...]
Printosh Üzleti Vakcina: avagy hogyan indítsuk újra a vállalkozásunkat 2022-ben?
Mindennapjaink kezdenek visszatérni a régi kerékvágásba, azonban egy vállalkozás esetében sosincs olyan, hogy „régi”. Ahogy a nyár sem a pihenés időszaka számunkra, hanem a tervezésé. 2022 nyara pedig az újratervezés [...]
Weboldal optimalizálás – Google és crawl budget trükkök
A weboldal optimalizálás egyik fontos részét képezi a crawl budget (feltérképezési költségvetés) kialakítása. De mit is értünk ez alatt, és miért kell neki külön figyelmet szentelni a weboldal keresőoptimalizálás elvégzésekor? [...]
Tartalmi SEO – Branding
Nem titok, hogy az internet világában hatalmas versengések folynak a látogatókért, vevőkért és a versenyképes pozíciókért. A biztos piaci egzisztencia megteremtéséért egyre keményebben meg kell küzdeniük a vállalkozóknak. A tartalmi [...]
Weboldal optimalizálás
Ha weboldalt működtetünk mindenképp szükséges, hogy rendszeresen ellenőrizzük a honlap minőségét és az oldalbeállítások apró részleteit. Ugyanis, ha a keresőben elért pozíciónk romlani kezd, nagy esély van arra, hogy a [...]
Tartalomoptimalizálás
Egy weboldal fenntartásához elengedhetetlen a tartalomoptimalizálás bizonyos időközönként. Egyes aloldalak ugyanis idővel elavulhatnak, vagy bizonyos kulcsszavakra lejjebb csúszhatnak a kereső találati listáján. Ennek oka lehet akár a feltörekvő konkurencia, az [...]
Helyi keresőoptimalizálás
A keresőoptimalizálás fontosságát manapság már szinte nem lehet eléggé hangsúlyozni, hisz egy jól optimalizált webhely jelentős forgalom és bevételnövekedés kulcsa lehet. A tartalmi SEO mellett a helyi keresőoptimalizálás is épp [...]
Keresőoptimalizálás a gyakorlatban
A SEO és a megfelelő kulcsszavak meghatározása manapság már elengedhetetlen feltétele a webhelyek működtetésének. Sokak számára azonban elsőre megfoghatatlan lehet, mit is kell ezalatt érteni. Ebben a cikkben megmutatjuk az [...]
SEO audit és Google helyezésvizsgálat
A digitális transzformáció és a megváltozott élethelyzet következtében az online térben való sikeresség kulcsfontosságú tényezővé vált a mai vállalkozások életében. Sikeresnek lenni és forgalmat növelni azonban nem csak fizetett [...]
Havidíjas keresőoptimalizálás – A megfelelő kulcsszavak
Ha egy weboldal tulajdonos belevág a keresőoptimalizálásba, az első dolog, ami eszébe jut, a kulcsszókutatás. sokan elkezdenek böngészni, milyen kulcsszótervező programokkal tudnának belevágni a SEO rejtelmeibe. De vannak, akik rögtön [...]
SEO elemzés: Hibák, amelyekből tanulhatunk
Sokan tisztában vannak már vele, hogy a SEO elemzés végrehajtása nem egyszeri feladat. A Google algoritmusok és a keresési trendek folyamatosan változnak. Maga a keresőoptimalizálás a gyakorlatban sem állandó és [...]
SEO tévhitek az online marketingben – SEO vagy PPC?
A köztudatban rengeteg téveszme él azzal kapcsolatban, hogy tulajdonképpen mi az a SEO, vagyis a keresőoptimalizálás. A SEO tévhitek könnyen félrevezetik a felhasználókat, akik ezekből kiindulva [...]
Havidíjas digitális ügynökség: 5 szektor, ahol szüksége van ránk
Az egyik legnagyobb tévhit a vállalkozások körében, hogy ha nem IT szolgáltatásokkal foglalkoznak, vagy konkrét termékeket adnak el, akkor SEO-ra nincs is szükségük a saját iparágukban. [...]
5 indok a CMS fejlesztések mellett
Alapvetően a CMS (tartalomkezelő rendszer) fejlesztések, mint a például a WordPress CMS, egy előre lefejlesztett keretrendszert biztosítanak. Enne köszönhetően a programozás kevesebb erőforrást vesz igénybe, [...]
COVID és SEO: havidíjas keresőoptimalizálás a pandémia idején
A marketing és sales trendek előrejelzései egyre fontosabbnak bizonyulnak a 2020-as évek üzleti életében, amire a legjobb példa a gyökeres változásokat hozó koronavírus járvány. A [...]
Keresőoptimalizálás szolgáltatás folyamata
A Google hierarchiája egyre csak erősödik, és mivel piacvezető keresőmotor, ezért az ő szabályaihoz kell alkalmazkodnunk, amikor weboldalt készítünk. Az ezen belül működő algoritmusok is [...]
Keresőoptimalizálás (SEO) a gyakorlatban
Amikor a SEO és az ezzel kapcsolatos folyamatok kerülnek terítékre, sokszor fogalomzavar övezi ezt a területet. Manapság a SEO, azaz a keresőoptimalizálás, egy sikeres vállalkozás [...]
Hogyan zajlik a SEO audit és miért fontos?
A keresőoptimalizálás manapság a webfejlesztés folyamatának egyik legmeghatározóbb eleme. A Google monopóliuma alatt oda kell figyelnünk a weboldalunk technikai és tartalmai elemire egyaránt, máskülönben üzletünk [...]
Üzleti digitális lábnyom az online térben
Az utóbbi két évtizedben az emberek többségében negatív asszociációkat keltett a digitális lábnyom fogalma. Magánszemélyként a digitális lábnyom azokat az adatokat, általunk kreált digitális tartalmakat, hozzászólásokat, beszélgetéseket és fényképeket jelenti, amelyeket mi magunk viszünk fel az internet adatbázisába.
Tartalomoptimalizálás: a kulcsszótervezés folyamata
Tartalomoptimalizálás során az első lépés, hogy van egy adott témánk, egy információ, amelyről tartalmat szeretnénk gyártani. Itt lehet szó egy index oldalról, blogposztról, termékoldalról, landing page-ről [...]
A mobil keresőoptimalizálás trükkjei
Manapság a telefonos applikációk fontos részét képezik a mindennapi életünknek: egészségügyi appok, fitness alkalmazások, diétát, meditácót, nyelvtanulást segítők vagy éppen csak egy-két játék, amellyel elütjük az [...]
Keresőoptimalizálás a gyakorlatban, avagy a Google helyezésvizsgálat módszerei
Alapvetően mivel a SEO sok összetevőből és részletből összeálló precíz folyamat, több olyan szoftver is a rendelkezésünkre áll, amely segít a megfelelő kulcsszavak kiválasztásában, a vizsgálatban [...]
Lépések a garantált keresőoptimalizálás helyezés felé
Napjaink marketing trendjei között már alapvető elemnek számít a keresőoptimalizálás, és iparágtól, szektortól függetlenül vált kötelező részévé az általános üzleti stratégiának, legyen szó akár kis-vagy [...]