A Dermatopik egy, a Puckpharma Kft. alá tartozó brand, amely főleg bőrápolás, hegkezelés területén szeretett volna meghatározó online pozíciókat szerezni. A legfőbb céljuk a közösségépítés volt, és hogy megfelelő megoldást tudjanak nyújtani a bőrproblémákkal jelentkező látogatók számára. Ennek elérésére egy általános arculattervezésre és brandépítésre volt szükséges, amellyel a vállalkozást el lehetett helyezni az online piacon. Webáruház esetében szintén nagyon fontos, hogy a szövegek, emellett a weboldal grafikai kialakítása is tükrözze a vállalat üzenetét a képviselt területen.
WordPress alapú CMS webfejlesztést végeztünk az arculattervezéssel együtt, amelynek fontos eleme volt a UX/UI design munkálatok. A fogyasztói út elemzése webshopnál különösen fontos, hiszen azonnali tranzakcióknál az emocionális faktor kiemelkedő tényező. Rengeteg szakmai cikk is publikálásra került, amely a Google indexelést segíti elő. Ezek is, és az index oldal is keresőoptimalizálásra került. Ennek eredménye pedig, hogy a harmadik negyedévre elértük a 3 kitűzött célt: több mint 1000 látogató érkezett az oldalra az organikus csatornából; az oldalak a megfelelő kulcskifejezésekre top pozíciókat értek el, illetve ezekből fakadóan elértük a kitűzött mennyiségű e-kereskedelmi tranzakciót is.
Ha most már Ön is úgy gondolja, hogy sikeresen tudnánk segíteni az online tartalommarketingjének célbajuttatásában, akkor keressen bennünket, elérhetőségeinken és azonnal elkezdhetjük a közös és sikeres együttműködést SEO-AUDIT•HU módra!
marketing@seo-audit.hu |
Ha most már Ön is úgy gondolja, hogy sikeresen tudnánk segíteni az online tartalommarketingjének célbajuttatásában, akkor keressen bennünket, elérhetőségeinken és azonnal elkezdhetjük a közös és sikeres együttműködést SEO-AUDIT•HU módra!