Ebben az esetben koreai kozmetikai termékek árusításáról volt szó, ahol a célközönség a német piac volt. A Seoul K-Beauty Shop amellett, hogy leginkább webáruházként funkcionál, szakmai cikkeket is publikálnak a termékek mellé. A webáruház készítés során a cél az volt, hogy az osztrák és a német piacon kerüljön bevezetésre a vállalat az online térben. Mivel külföldre szerettek volna terjeszkedni, így a kapcsolati rendszeren alapuló vásárlások kiestek, tehát csakis kizárólag az online organikusan bejövő találatokra tudtak hagyatkozni.
A webfejlesztés során itt is WordPress alapon dolgoztunk, hiszen ez az egyik leggyorsabb és költséghatékonyabb megoldás. A tartalmak és a felületek német nyelven lettek feldolgozva, és a német piac sajátosságai és marketingtrendjei szerint kerültek kialakításra. Ennek megfelelően rengeteg informatív tartalom került fel az oldalra, amelyeket szintén keresőoptimalizálni kellett, mindezt természetesen szintén német nyelven. Az eredmény pedig magáért beszélt, a harmadik negyedévre sikerült elérni a tervezett célközönséget a webáruházzal.
Ha most már Ön is úgy gondolja, hogy sikeresen tudnánk segíteni az online tartalommarketingjének célbajuttatásában, akkor keressen bennünket, elérhetőségeinken és azonnal elkezdhetjük a közös és sikeres együttműködést SEO-AUDIT•HU módra!
marketing@seo-audit.hu |
Ha most már Ön is úgy gondolja, hogy sikeresen tudnánk segíteni az online tartalommarketingjének célbajuttatásában, akkor keressen bennünket, elérhetőségeinken és azonnal elkezdhetjük a közös és sikeres együttműködést SEO-AUDIT•HU módra!